Gbur. Ponurak. Nigdy się nie uśmiecha. Patrzy na innych z góry. Pewnie nie ma nic do powiedzenia. Dlaczego nie może odebrać telefonu? Na pewno coś jest z nią nie tak. Nie zliczę, ile nieprawdziwych uwag na swój temat...
INTROWERTYK W BIZNESIE – SPRAWDŹ, JAK SKUTECZNIE DZIAŁAĆ W SIECI
Jesień to idealna pora roku dla introwertyka. Natomiast dla introwertyka, który prowadzi własną firmę, już niekoniecznie. Bardzo łatwo jest zgubić się pod grubym wełnianym kocykiem z pękatym kubkiem dyniowego latte i...
BIZNES NA L4 – CO ZROBIĆ, GDY NIE MOŻESZ PRACOWAĆ (I NAGRYWAĆ)
Prowadzisz własną firmę? Masz jednoosobową działalność gospodarczą i cały biznes opiera się na Tobie? A może prowadzisz podcast biznesowy i nikt nie może Cię zastąpić? Wszystko świetnie, dopóki jesteś pełen sił i...
WYWIAD Z GOŚCIEM – 4 TRICKI, KTÓRE URATUJĄ TWOJE NAGRANIE
Przygotowujesz się do pierwszego wywiadu? Zastanawiasz się, o czym warto pamiętać? A może pierwsze próby masz już za sobą i nie jesteś zadowolony z efektów? Niestety! Kwestie techniczne spędzają sen z powiek wielu...
CONTENT MARKETING W PODCAŚCIE – ROZMOWA Z JACKIEM RADZIEJEWSKIM
Prowadzisz markę online? Masz stronę internetową i oferujesz swoje usługi? A w jaki sposób o nich piszesz? Jak sprawdzasz, czy Twoje teksty spełniają swoją rolę? Copywriting, storytelling i szeroko pojęty content...
PODCAST DLA BIZNESU – DLACZEGO WARTO WSPIERAĆ PODCASTERÓW
Lubisz podcasty? Z niecierpliwością czekasz na kolejne odcinki ulubionych audycji? A może podziwiasz ich twórców i regularnie obserwujesz ich w sieci? Być może marzysz o tym, żeby być częścią ich biznesu i wspierać ich...
PROMOCJA PODCASTU – POZNAJ SPRAWDZONE SPOSOBY
Widziałam to dziesiątki razy – zapał, wytężona praca, długie godziny spędzone na wymyślaniu tematów i dobieraniu idealnego dźwięku do intro. Grafiki, kolory, chwytliwy tytuł – jak w każdym nowym projekcie, z początku...
MARKA OSOBISTA W PODCAŚCIE – 3 BŁĘDY, KTÓRYCH NIE CHCESZ POPEŁNIĆ BUDUJĄC SWÓJ WIZERUNEK
Nagrywasz podcast biznesowy albo zamierzasz wpleść go do swojej komunikacji. Planujesz odcinki, wypisujesz kolejne tematy dotyczące Twojej firmy. Czym się kierujesz? Swoją historią, ekspertyzą, produktami, które...
MARKA, KTÓRA SŁUCHA – JAK ZBIERAĆ FEEDBACK OD ODBIORCÓW
Kiedy prowadzisz podcast biznesowy, zapewne poruszasz w nim wiele kwestii związanych z Twoją marką, usługami, branżą, wydarzeniami, w których bierzesz udział. Planujesz też nowe materiały, kursy, e-booki. Skąd wiesz,...
BIZNES W DUECIE — DLACZEGO ZDECYDOWAŁAM SIĘ NA ZMIANY?
Kiedy w połowie 2019 roku zaczynałam działalność pod szyldem Wing Person, byłam przekonana, że wszystko będę robić sama. No, poza księgowością, którą oddelegowałam w pierwszej kolejności 😉 Posty, plany, strategie,...