Prowadzisz markę online? Masz stronę internetową i oferujesz swoje usługi? A w jaki sposób o nich piszesz? Jak sprawdzasz, czy Twoje teksty spełniają swoją rolę? Copywriting, storytelling i szeroko pojęty content marketing to potężne narzędzia, które pozwolą Ci wznieść Twój biznes na wyższy poziom! Pytanie brzmi, jak z nich korzystać? I czy wiesz, że możesz je wykorzystać również w audycji biznesowej? Co to jest i jak wykorzystać content marketing w podcaście? O tym rozmawiam z moim dzisiejszym gościem!

Czy świadomie budujesz swoją komunikację? Co robisz, aby Twoje treści docierały do serc Twoich odbiorców? Do rozmowy o content marketingu oraz o tym, jak ważne są dobrze skonstruowane treści, zaprosiłam specjalistę! Jacek Radziejewski to copywriter z wieloletnim stażem, który do niedawna pracował jako lider działu copywritingu w dużej agencji pozycjonującej. Natomiast dziś działa jako przedsiębiorca toczący boje na swoim. Jak sam o sobie pisze, miłośnik dobrej pizzy i szybkiego biegania. Obrońca tezy, że to Rodzina Soprano, a nie Gra o Tron jest najlepszym serialem w historii. A do tego Jacek prowadzi autorski podcast Żywy Content, o którym również dzisiaj porozmawiamy!

CONTENT MARKETING – Z CZYM TO SIĘ JE?

content marketing copywriting

O co spytałam mojego gościa? Przekonaj się!

  • Co to jest ten content marketing?
  • Jak to się stało, że zająłeś się właśnie content marketingiem?
  • Przez szereg lat pracowałeś jako copywriter na etacie, zarządzałeś zespołem. Praca na swoim to pewnie spore wyzwanie jeśli chodzi o pozyskiwanie zleceń, ich regularność, budowanie marki niejako od podstaw. Dlaczego zdecydowałeś się na własną działalność?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzy się copywriter, który działa solo, jako freelancer?
  • W swojej ofercie piszesz:

Wierzę, że masz wartościowy produkt — pozwól mi go przedstawić w taki sposób, aby potencjalni klienci również to zrozumieli.

Skąd wiesz, jak przedstawić biznes swojego klienta, aby tekst spełniał swoją funkcję? Masz jakiś kwestionariusz, ankietę, która pomaga Ci zagłębić się w jego działalność i ubrać ją w odpowiednie słowa? Jak wygląda ten proces, gdybym teraz przyszła do Ciebie i zamówiła nowe teksty na moją stronę?

  • W sieci znajdziesz mnóstwo ofert od copywriterów i content marketerów. W jaki sposób promujesz swoją markę online, aby docierać do kolejnych klientów?
  • A co Cię wyróżnia?

CONTENT MARKETING W PODCAŚCIE – JAK GO WYKORZYSTAĆ?

Dawno nie spotkałam początkującego przedsiębiorcy, który miałby tak skrupulatnie i z głową rozplanowany swój biznes. Jacek przemyślał każdy aspekt prowadzenia firmy, zanim zrezygnował z etatu. Jednym z elementów jego strategii jest podcast.

Jacek, jako jeden z niewielu znanych mi copywriterów, nie tylko pisze świetne teksty, ale również o nich opowiada! Jego podcast Żywy Content — copywriting i content marketing dla przedsiębiorców ma 11 odcinków. A w momencie publikacji tego wywiadu, już 12. Skąd taki pomysł?

  • Jednym z narzędzi, które wykorzystujesz do budowania wizerunku jest podcast „Żywy Content”. Skąd pomysł na taką (zdawałoby się nietypową dla copywritera) formę promocji?
  • Dla kogo jest Twój podcast?
  • W jaki sposób podcast wspiera Twoje cele biznesowe?
  • W kolejnych odcinkach poruszasz tematy, które są bardzo istotne dla osób, które chcą tworzyć atrakcyjne i skuteczne treści dla swoich biznesów:
  1. Jak pisać teksty SEO?
  2. Jak pisać, żeby zrozumieli?
  3. Skąd brać pomysły na treść i jak korzystać z recyklingu.

Natomiast SEO w podcaście jest równie ważne. Jakie tricki stosujesz, aby docierać do swoich odbiorców? Jako doświadczony copywriter na pewno masz swoje sposoby.

  • Co było, a być może nadal jest największym wyzwaniem podczas tworzenia podcastu?

PODCAST W BIZNESIE – JAK JACEK SKORZYSTAŁ Z MOJEJ KSIĄŻKI

  • Jesteś jedną z pierwszych osób, która przeczytała moją książkę „Podcast w biznesie”. W jaki sposób wiedza z książki przydała Ci się podczas tworzenia własnej audycji?
  • Które wskazówki uważasz za najcenniejsze?
  • Widziałam w sieci pierwsze zdjęcia z nagrań z gościem. Która forma bardziej Ci odpowiada – solo czy wywiad? Dlaczego?
  • Jakie masz dalsze plany na rozwój podcastu i biznesu – zdradzisz coś?
  • Gdybyś miał dać jedną wskazówkę osobom, które chcą tworzyć skuteczne teksty promujące ich biznes w sieci, co by to było?

MIEJSCA JACKA W SIECI:

Strona WWW

Fanpage podcastu Żywy Content

Podstrona z Playerem

Profil podcastu na Spreakerze

Profil LinkedIn


Podobał Ci się ten artykuł? Zostaw komentarz albo poleć go osobie, która może skorzystać z zawartych w nim wskazówek.

Jeżeli myślisz o własnym podcaście, to zamów moją książkę „Podcast w biznesie”! Dołącz też do grupy FB „Podcast w biznesie – grupa wsparcia dla podcasterów”.

Jeżeli chcesz posłuchać innych odcinków podcastu „Biznesowe Potyczki Językowe”, zajrzyj do zakładki PODCAST lub zasubskrybuj mój kanał na Spotify.

Zapraszam Cię też na mój FANPAGE.

A jeśli interesuje Cię temat komunikacji językowej, transkrypcji, podcastów, szukasz tłumacza, copywritera albo wsparcia w prowadzeniu social mediów – skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, w jaki sposób mogę wesprzeć Twój biznes!

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

INSTAGRAM