INTROWERTYK A PRACA W ZESPOLE
Nigdy nie umiałam w zespoły. Wspólne projekty, prezentacje grupowe, prace w małych grupach – wszystkie te czynności wywoływały we mnie gęsią skórkę. Wolałam samodzielnie panować nad całością...
WŁASNY PODCAST – 6 RZECZY, KTÓRE WYSTARCZĄ CI NA START
Nowy rok, nowa ja, nowy podcast. Oczywiście mam na myśli Twój podcast! Jeżeli jeszcze nie masz audycji o własnej marce, dziś spróbuję Cię przekonać, dlaczego warto włączyć własny podcast do swojej...
BIZNES DO GÓRY NOGAMI – ZDRADZAM PLANY NA 2022 ROK
Wywracam biznes do góry nogami! Co Ty na to? Właśnie mijają dwa lata, odkąd sformalizowałam działalność pod szyldem Wing Person! I wiesz co? Czas na kolejną rewolucję w moim życiu. Nowe projekty,...
BIZNES W PIGUŁCE – 5 RZECZY, ZA KTÓRE ZAPAMIĘTAM TEN ROK
Ten rok był pełen biznesowych niespodzianek. Jak wyglądał mój biznes w pigułce? Książka, partnerka biznesowa, nieplanowane projekty, zmiana perspektywy i kierunku, w którym rozwija się moja firma....
Misja i wartości – jak realizować je w podcaście
Czy prowadzisz biznes w zgodzie ze sobą? Czy otwarcie mówisz o swojej misji, celach i wartościach, którymi kierujesz się w swoich działaniach? A czy wiesz, jak wykorzystać je w podcaście? Audycja o...
STREFA KOMFORTU – DLACZEGO WARTO JĄ OPUŚCIĆ
W ten weekend finiszowałam pisanie mojego rozdziału do książki Doskonale Niedoskonali, projektu, do którego zaprosiła mnie Agata Limanówka. Clue projektu jest odpowiedź na pytania i podzielenie się...
ARCHETYP MARKI – W JAKI SPOSÓB POMAGA W BIZNESIE
Czy znasz archetyp swojej marki? Budujesz swój biznes w oparciu o konkretne cechy i wartości? Czy Twoja strategia zakłada określone schematy i działania, które wspierają Twoje cele i komunikację?...
2 LATA PODCASTOWANIA – CZEGO SIĘ NAUCZYŁAM?
Pamiętam to pierwsze nagranie. Opowiadałam w nim o języku, mojej misji i o… serze. Szwajcarskim. Nie, nie przesłyszałeś się. Dziś opowiem Ci tę historię jeszcze raz. Bo przez 2 lata podcastowania...
JAK PROMOWAĆ PODCAST BIZNESOWY – ROZMOWA Z JĘDRZEJEM PAULUSEM
Kiedy zaczynałam nagrywać podcast, nie miałam konkretnego planu. Nie wiedziałam jak długo będę nagrywać i w jaki sposób wykorzystam podcast w swoim biznesie. Jednego byłam pewna: muszę go nagrywać....
INTROWERTYK A MARKETING SIECIOWY – CZY TO SIĘ UDA?
„Nie nadaję się do tego”, „nie umiem sprzedawać”, „tam trzeba rozmawiać z ludźmi”, „to jakaś sekta albo piramida”, no i koronne: „co ludzie powiedzą”? Nie zliczę, uwag, komentarzy czy obiekcji,...