jak promować podcast wing person

Kiedy zaczynałam nagrywać podcast, nie miałam konkretnego planu. Nie wiedziałam jak długo będę nagrywać i w jaki sposób wykorzystam podcast w swoim biznesie. Jednego byłam pewna: muszę go nagrywać. Podcast od zawsze był medium, które wywoływało u mnie wypieki na twarzy, a dzielenie się wiedzą i wsparcie w komunikacji to misja, z którą tworzę mój biznes. Tak powstały Biznesowe Potyczki Językowe – audycja, która spina te dwa elementy w całość. I chociaż początkowo podcast nie wspierał moich celów biznesowych, dziś, po 100 odcinkach wiem, że właśnie w tym tkwi jego największa moc. I o tym właśnie porozmawiamy dziś z moim gościem, Jędrzejem Paulusem, który, tak jak ja, podcasty pokochał na zabój. Chcesz wiedzieć, jak promować podcast? Ten odcinek jest dla Ciebie.

Witam Was w specjalnym odcinku podcastu „Biznesowe Potyczki Językowe”. Ten odcinek jest wyjątkowy z dwóch względów – po pierwsze dlatego, że jest to setne wydanie Potyczek, czyli osiągnęłam liczbę, której w ogóle nie zakładałam na początku podcastowania, a po drugie, jest to odcinek z gościem. I to gościem, który ta jak ja, podcasty kocha miłością wielką i nieposkromioną. I do tego porozmawiamy o tym, jak promować podcast!

JAK PROMOWAĆ PODCAST – JĘDRZEJ PAULUS

Jędrzej Paulus, podcaster, pasjonat i producent podcastów dla Escola Mobile. Zawodowo i prywatnie pomaga firmom uzyskać głos. A do tego jest filologiem języka rosyjskiego i jeszcze uczy, jak prawidłowo mówić do mikrofonu. Czyli zestaw idealny na dzisiejszą rozmowę o tym, jak promować podcast.

O co zapytałam Jędrzeja?

  • Tworzysz video i podcasty dla marek i firm, konsultujesz i dzielisz się wiedzą w podcastowym newsletterze Kurspodcastu.pl – skąd pomysł właśnie na podcast?
  • Z wykształcenia jesteś filologiem, rosyjski, mikrofon, podcasty – jak to się ma do siebie? Skąd taka zmiana kierunku?
  • Jesteś też introwertykiem! Jak udało ci się przełamać i działać aktywnie w sieci, z klientami?

JAK PROMOWAĆ PODCAST – NASZE WSKAZÓWKI

wywiad z gościem wing person

Nie będę Cię oszukiwać, tej rozmowy po prostu trzeba posłuchać! O tym, jak promować podcast w social mediach opowiadałam już w innym odcinku podcastu, ale to nie to samo, co dyskusja dwojga praktyków!

Jakie tematy poruszamy w odcinku?

  • Promocja podcastu – jak się za to zabrać? Opowiedz, jak Ty to robisz!
  • W swoich działaniach kładziesz nacisk na recykling treści – jak i dlaczego warto wykorzystywać starsze materiały?
  • Dlaczego w ogóle podcast biznesowy? Kto i jakie korzyści może z niego wyciągnąć?
  • W jaki sposób podcast może być wyróżnikiem marki?
  • Podcasty, które tworzysz, to głównie wywiady. Powiedz, co zyskujemy, jeśli zapraszamy ekspertów do podcastu biznesowego?
  • Okej, powiedzieliśmy o zaletach, to teraz z innej beczki – czy podcast jest dla każdego? Na co trzeba się nastawić, jeśli chcesz go zrobić dobrze, tak, żeby wspierał Twoje cele biznesowe?
  • Jak wiecie, sama kładę mocny nacisk na storytelling i budowanie opowieści biznesowej. Bo każda marka ma coś do powiedzenia, ma głos, opinie, wiedzę i perspektywę, którą chcą poznać odbiorcy. Natomiast Jędrzej ma swoje niekonwencjonalne sposoby na promocję! Niektórymi podzielił się już gościnnie w moim newsletterze, ale może zdradzisz nam kilka swoich tricków!

Gdzie znajdziesz Jędrzeja w sieci?

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jedrzejpaulus/

Newsletter: Kurspodcastu.pl

FB: https://www.facebook.com/jedrzejpodcastuje

IG: https://www.instagram.com/podcastuje/


Podobał Ci się ten artykuł? Zostaw komentarz albo poleć go osobie, która może skorzystać z zawartych w nim wskazówek.

Jeżeli myślisz o własnym podcaście, to zamów moją książkę “Podcast w biznesie”! Dołącz też do grupy FB “Podcast w biznesie – grupa wsparcia dla podcasterów”.

Jeżeli chcesz posłuchać innych odcinków podcastu “Biznesowe Potyczki Językowe”, zajrzyj do zakładki PODCAST lub zasubskrybuj mój kanał na Spotify.

Zapraszam Cię też na mój FANPAGE.

A jeśli interesuje Cię temat komunikacji językowej, transkrypcji, podcastów, szukasz tłumacza, copywritera albo wsparcia w prowadzeniu social mediów – skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, w jaki sposób mogę wesprzeć Twój biznes!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *