Chcesz nagrać własny podcast?

W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, żeby podbić serca słuchaczy i wzmocnić głos Twojej marki!

Podcast biznesowy może być potężnym narzędziem w komunikacji Twojej marki, o ile wiesz, jak go wykorzystać. W tej książce pokażę Ci, jak to zrobić.

Zabiorę Cię w fascynującą podróż, podczas której odkryjemy Twoje cele, poznamy bliżej Twoich odbiorców i zgłębimy tajniki powstawania podcastu biznesowego.

DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA?

myślisz o własnym podcaście, ale nie wiesz, od czego zacząć

chcesz wzmocnić głos swojej marki, ale nie masz pojęcia, o czym możesz opowiadać

obawiasz się, że nie poradzisz sobie z nagrywaniem, montażem i regularną publikacją odcinków

zastanawiasz się, jak włączyć podcast do komunikacji Twojej marki w sieci

nie wiesz, gdzie promować odcinki i jak wykorzystać zawarte w nich treści

stawiasz na relacje i szukasz narzędzia, które pomoże Ci nawiązać bliższy kontakt z odbiorcą i dotrzeć do nowych klientów

DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA?

Jako przedsiębiorca, właścicielka marki Wing Person oraz autorka dwóch podcastów biznesowych – w języku polskim oraz rosyjskim – mam świadomość, jak cennym narzędziem w kreowaniu wizerunku marki jest podcast biznesowy. Rozumiem też, że jego stworzenie może być wyzwaniem, zwłaszcza dla osób, które nigdy nie miały do czynienia z nagrywaniem i edycją dźwięku. Sama pogłębiałam tę wiedzę przez ponad 10 lat.

Wszystkie wskazówki, które znajdziesz w tej książce, przetestowałam na własnej skórze: w moich podcastach oraz w audycjach, które realizuję dla klientów. Ogromny udział w jej powstaniu mieli również moi słuchacze oraz feedback, który otrzymywałam od nich przez ponad rok regularnej publikacji odcinków.

W kolejnych rozdziałach podzielę się z Tobą moim doświadczeniem, spróbuję zarazić Cię pasją do nagrywania podcastu oraz pokażę, w jaki sposób samodzielnie stworzyć audycję, która będzie wspierać Twoje cele biznesowe i komunikację Twojej marki w sieci.

DOWIESZ SIĘ Z NIEJ:

✔ Dlaczego warto nagrywać podcast o Twojej marce.

✔ Do czego wykorzystać go w Twoim biznesie.

✔ Jak go stworzyć i gdzie publikować.

✔ Jak określić jego cel, format i odbiorców.

✔ O czym i jak opowiadać w kolejnych odcinkach.

✔ Jak wpleść podcast do strategii komunikacji w mediach społecznościowych.

✔ Jakie dodatkowe treści stworzyć na jego podstawie.

✔ Jak przygotować transkrypcję i zadbać o SEO.

✔ Jak wykorzystać podcast do budowania wizerunku marki eksperckiej.

I NAJWAŻNIEJSZE:

 Jak nawiązać bliską relację z Twoim odbiorcą, zaangażować go w Twoje treści i sprawić, że z niecierpliwością będzie czekał na następny kontakt z Tobą i Twoją marką.

CO ZNAJDZIESZ W KSIĄŻCE? PRZEKONAJ SIĘ!

Książka składa się z 5 rozdziałów:

Na wstępie określisz, do czego jest Ci potrzebny podcast, o czym i w jaki sposób będziesz w nim opowiadać. Zdradzę Ci też, jak zaczęła się moja przygoda z podcastingiem i za co cenię to narzędzie.

1.

W pierwszym rozdziale opowiem Ci o tym, czym jest podcast biznesowy i w jaki sposób możesz wykorzystać go do opowiadania o swojej marce i nawiązywania relacji z odbiorcą. Przyjrzymy się nieco liczbom i odkryjemy, kto, gdzie, kiedy i dlaczego słucha podcastów oraz jakie to ma znaczenie dla Twojego biznesu.

2.

Drugi rozdział poświęciłam Twojemu pierwszemu podcastowi. Dowiesz się z niego, jakie są formaty podcastów, jak przygotować się do nagrania odcinka solo i w duecie oraz w jaki sposób przygotować gościa do wywiadu. Pokażę Ci też, jak zaaranżować domowe studio, w jaki sprzęt zaopatrzyć się przed pierwszym odcinkiem i z jakich programów korzystać, aby go nagrać.

3.

Trzeci przystanek w naszej podcastowej podróży to edycja i montaż dźwięku. Potniemy odcinek na mniejsze segmenty i zmiksujemy je ze sobą. Weźmiemy pod lupę najpopularniejsze programy i aplikacje, które nam w tym pomogą i postaramy się nie popełnić seppuku nad zawiłymi kwestiami technicznymi. Żartuję, szybko przekonasz się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują 🙂

4.

Czwarta część to wszelkie wariacje na temat treści, czyli postprodukcja i promocja Twojego podcastu w sieci. Pokażę Ci, ile materiałów możesz stworzyć z jednego nagrania, opowiem, dlaczego warto zainwestować w transkrypcję i omówię przykładowy harmonogram treści w mediach. Zdradzę Ci też, jak wykorzystać podcast do wspierania Twoich bieżących celów biznesowych.

5.

W piątym rozdziale czeka nas podróż za ocean. Wspólnie sprawdzimy, jak wygląda podcasting za granicą i zastanowimy się, czy są tam Twoi słuchacze. Opowiem Ci o zaletach nagrywania podcastu w języku obcym, podpowiem, kiedy warto go stworzyć oraz o czym opowiadać, żeby podbić serca zagranicznych słuchaczy.

CO JESZCZE DLA CIEBIE PRZYGOTOWAŁAM?

Słowniczek podcastera

Fakty i mity na temat tworzenia podcastów

Skuteczne porady dla początkujących

Rozwiązania na każdą kieszeń

Case study i praktyczne wskazówki, jak wpleść podcast do komunikacji Twojej marki w sieci

A DODATKOWO:

Dostęp do Narzędziownika online;
Instrukcję dla gościa;
Planner podcastowy;
Przykładowy plan treści z wykorzystaniem transkrypcji.

KUP KSIĄŻKĘ

PAKIET I

e-book
niespodzianka audio

PAKIET II

książka papierowa
niespodzianka audio

PAKIET III

e-book
książka papierowa
niespodzianka audio

O MNIE

AGNIESZKA PAPAJ-ŻOŁYŃSKA

Tłumacz języka rosyjskiego, dziennikarka i podcasterka. Moja największa pasja to mikrofon, podcasty i praca z językiem obcym. Od ponad 10 lat realizuję się jako tłumacz literacki oraz zapewniam wsparcie językowe w biznesie. W firmie Wing Person tworzę podcasty, transkrypcje i materiały promujące biznesy klientów.

Wierzę w moc podcastów!

Są dla mnie narzędziem, które pozwala przedsiębiorcom pokazać ludzką stronę biznesu, zdobyć zaufanie klienta i związać go z Twoją marką na dłużej. To również świetny punkt wyjścia do tworzenia kolejnych treści, promujących Twój biznes.

W tej książce pragnę pokazać Ci, jak krok po kroku stworzyć podcast, wykorzystać go do nawiązania bliskiej relacji z odbiorcą
i wzmocnić wizerunek Twojej marki w sieci.

SPRAWDŹ, CO MÓWIĄ O KSIĄŻCE RECENZENCI!

Autorka już ponad 60 odcinków "Biznesowych Potyczek Językowych" oraz podcastu w języku rosyjskim "СКОРОГОВОРКИ В ДУШЕ". Osoba, która wspiera także innych przy tworzeniu podcastów. Kto jeśli nie ona mógłby napisać książkę o podcastach? O tej branży wie już pewnie wszystko. Agnieszka Papaj-Żołyńska, Wing Person tworzy podcasty, przygotowuje angażujące treści, buduje markę osobistą i tłumaczy z języka rosyjskiego.

Jej pierwsza książka "Podcasty w biznesie" to nieoceniony poradnik dla początkujących, i nie tylko. Wierzy, że podcast jest dla każdego i że jest świetnym narzędziem budowania marki.

"Bo za każdym biznesem kryje się jakaś opowieść, którą powinni usłyszeć Twoi odbiorcy" - pisze.

Autorka przedstawia dokładną ścieżkę nagrywania podcastu, także przy niewielkich nakładach. Informuje o sprawach technicznych (jak narzędzia czy oprogramowanie) i organizacyjnych (jak przygotowanie się do podcastu czy jego promocja).

Nie pozostaje więc nic innego jak wziąć mikrofon do ręki i zacząć nagrywać podcasty.

EWA SIEGEL
Project Manager, Professional Scrum Master

Książka „Podcast w Biznesie” to prawdziwy hit. Sądziłem, że przebrnięcie przez nią będzie trudne, wszak temat montażu, nagrywania czy pisania scenariuszy wydawać się może skomplikowany. Tak jednak nie było!

Książkę czyta się lekko i bardzo przyjemnie. Wszystkie „trudne” zwroty są wyjaśnione, a całość dosłownie odczarowuje temat tworzenia podcastów. Spora liczba ćwiczeń, pytań, na które trzeba sobie odpowiedzieć, bardzo pomaga w ułożeniu planu działania. Sam nosiłem się z zamiarem uruchomienia własnego podcastu. Dzięki tej książce już się nie zastanawiam. Dostałem pełne kompendium wiedzy i już rozpocząłem przygotowania do nagrania pierwszego odcinka!

Jeśli myślisz o stworzeniu podcastu, to ta książka jest również dla Ciebie. Serdecznie polecam!

JAKUB GROMEK – Pan Produktywny
Coach, Trener, Przedsiębiorca

Książka Agnieszki jest praktycznym podręcznikiem o podcaście, tym jak się do niego przygotować, na co zwrócić uwagę, jak go wyprodukować, oprawić i puścić w świat.

Napisana ręką praktyka, który zebrał w tej publikacji, nie tylko swoje doświadczenia ale również doświadczenia swoich klientów, którzy w jej ręce oddali oprawę i publikowanie własnych podcastów.

Książkę czyta się z zapartym tchem, ponieważ jest to bardzo konkretna wiedza, doskonale uporządkowana, podana w przystępny sposób i pisana lekkim, zrozumiałym językiem.

Profesjonalne wskazówki, instrukcje są bezcenne, ponieważ można skorzystać z bogatego doświadczenia autorki, zamiast eksperymentować samemu.

Kopalnia wiedzy, dla tych którzy chcą zacząć przygodę z podcastami oraz nieocenione źródło inspiracji dla tych, którzy się zastanawiają czy warto mieć własny podcast, zwłaszcza w czasach, kiedy ta forma kontaktu i budowania relacji ze swoim odbiorcą staje się coraz bardziej popularna i lubiana.

Pozycja obowiązkowa dla osób chcących profesjonalnie publikować podcasty. Gorąco polecam!

JUSTYNA LIBER
Autor DNA Talentu IKRA oraz ATOM,Ekspert Zarządzania Efektywnością Zespołową

Jestem wielką fanką podcastów i mocno wierzę w to, co również pokazują badania – ta forma budowania rozpoznawalności marki, czy po prostu rozrywki, będzie z każdym rokiem zyskiwać na popularności.

Dlatego, jeśli chcesz się dobrze przygotować do uwzględnienia podcastu w swojej strategii komunikacji, koniecznie sięgnij po tę książkę.

Agnieszka w swojej publikacji poprowadzi Cię za rękę, pokazując krok po kroku, jak wystartować, przygotować miejsce do nagrywania, czy podpowie triki na ułatwienie późniejszego montażu.

W tej książce podobają mi dwie rzeczy: przede wszystkim absolutnie praktyczne podejście do tematu. Nie znoszę poradników, w których autor poza udowadnianiem swojej mądrości, nie przekazuje żadnej konkretnej wiedzy. W książce Agnieszki, dostałam sam konkret. To właściwie taka gotowa lista TO DO do startu i promocji podcastu. No i druga rzecz – słowniczek podcastera! Dlaczego tej książki nie było, kiedy ja startowałam i mozolnie przebijałam się przez wyszukiwarkę w poszukiwaniu wyjaśnienia trudnych słów?!

Myślisz o nagrywaniu własnego podcastu? Już nie myśl, tylko działaj, bo po tej lekturze wszystko będzie jasne i proste.

KINGA FROMLEWICZ
Specjalistka PR, trenerka biznesu

Godna polecenia pozycja, zajmująca się tematem niezwykle aktualnym i wciąż niezbyt dobrze opisanym w polskiej literaturze. W środku - fachowa, praktyczna wiedza i liczne odwołania do badań oraz danych.

Dodatkowym atutem jest bogate doświadczenie zawodowe autorki, dzięki czemu mamy pewność, że „Podcast w biznesie” zainteresuje zarówno tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tym medium, jak i podcastowych wyjadaczy. Napisana przystępnym językiem, pozytywnie nastraja do działania i przekonuje, że podcastów nie wolno się bać. Trzeba w końcu zacząć je nagrywać.

dr ŁUKASZ ŚMIGIEL
Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr

To, że w Polsce podcasty mają jedną z największych dynamik wzrostu na świecie, to już wiedziałem. To, że warto złapać podcastowego bakcyla, jestem pewien. Wiem, że jest dostępnych wiele kursów i bardzo dobrze.

Jednak, kiedy Agnieszka napisała do mnie w sprawie niniejszej książki, to byłem zaskoczony, bo to chyba pierwsza, tak kompletna książka o podcastach, dostępna w języku polskim.

Niech Cię nie zwiedzie tytuł. Z tej książki dowiesz się nie tylko o biznesowym zastosowaniu podcastów, ale także poznasz wszystkie istotne detale od etapu planowania, przez nagranie, produkcję i promocję. To kompendium wiedzy, które powinien przeczytać każdy zainteresowany własnym podcastem, nawet jeśli prowadzi go już od jakiegoś czasu.

Dobre praktyki, nazwy aplikacji, stawki, procesy, wiele konkretnych wskazówek i co najważniejsze, własnych doświadczeń, powoduje, że książka jest przysłowiowym “mięsem” w temacie podcastów!

WOJTEK STRÓZIK
Menedżer oraz twórca internetowy

Marzysz o własnym podcaście?
ZRÓBMY GO RAZEM!

 

Nie czekaj, ZAMÓW KSIĄŻKĘ już dziś!

WYBIERZ SWÓJ PAKIET

PAKIET I

e-book
niespodzianka audio

PAKIET II

książka papierowa
niespodzianka audio

PAKIET III

e-book
książka papierowa
niespodzianka audio

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej o książce? Napisz!