podcast o własnej marce wing person

Chcesz dotrzeć do nowych klientów? Szukasz narzędzia, które pomoże Ci nawiązać bliższy kontakt z odbiorcą? Zaangażować go w Twoje treści i sprawić, że z niecierpliwością będzie czekał na następny kontakt z Tobą i Twoją marką? Pomoże Ci w tym podcast biznesowy. Dlaczego warto nagrywać podcast o własnej marce? W jaki sposób regularne odcinki wspierają Twoją komunikację? Posłuchaj.

Wszystko zaczęło się od pasji. Do radia, do audycji, do dzielenia się z innymi tym, co nam w duszy gra. Pierwsze podcasty były niszowe i zrzeszały głównie miłośników radia i zapalonych audiofilów. Aż trudno w to uwierzyć, biorąc pod uwagę, że obecnie słucha ich aż 31% Polaków (Tandem Media 2020). Ciekawe, ilu z nich to Twoi obecni lub potencjalni klienci?

PODCAST O WŁASNEJ MARCE – SKĄD TEN POMYSŁ

podcast o własnej marce wing person

O tym, czym jest podcast biznesowy opowiadałam w innym odcinku podcastu. Zdradziłam w nim, że moja przygoda z tym formatem również zaczęła się od pasji – do mikrofonu i języków obcych. Na początku Potyczki były „biznesowe” tylko z nazwy, traktowałam je jako miejsce do realizacji moich pasji i dzielenia się doświadczeniem językowym z różnych branż, w których pracowałam wcześniej. Do pokazania, skąd to wszystko się wzięło – rosyjski, tłumaczenia, praca z klientem zagranicznym.

Jednak z czasem zaczęłam bardziej świadomie wykorzystywać mikrofon do wspierania mojej komunikacji. Bo podcast to nie tylko świetne źródło wiedzy o Tobie i Twojej marce, to również wspaniałe narzędzie, które możesz wykorzystać w swoim biznesie na wiele sposobów.

Cenię podcasty, ponieważ:

  • wspierają moje cele biznesowe,
  • pozwalają kreować wizerunek marki eksperckiej,
  • pokazują moją ofertę i umiejętności ,
  • dają przestrzeń do podzielenia się swoją wiedzą,
  • pozwalają nawiązać bliską relację ze słuchaczami.

I tak samo może być w przypadku Twojej marki.

PODCAST O WŁASNEJ MARCE – DLACZEGO WARTO GO MIEĆ

podcast o własnej marce

Każdy z nas może mieć inną motywację. Jedni cenią bliskie relacje ze słuchaczami, drudzy wolą widzieć wymierne efekty swojego podcastowania (najlepiej w statystykach lub na koncie). A jeszcze inni – tak jak ja – pragną dzielić się swoją wiedzą i wskazówkami z odbiorcami i – jakby nie było – potencjalnymi klientami.

Jaka jest Twoja motywacja? Zastanów się!

Być może chcesz:

  • zdobyć nowych klientów,
  • edukować innych,
  • dzielić się doświadczeniem,
  • testować nowe pomysły,
  • skracać dystans odbiorcami Twoich usług?

Podcast o własnej marce pozwala Ci zbliżyć się do Twoich słuchaczy i zaprezentować Twój biznes w atrakcyjny sposób. Format podcastu daje Ci ogromne możliwości na to, żeby pokazać ludzką stronę Twojej działalności. Podzielić się pasją i zaprezentować Twoją unikalną perspektywę.

Dzięki temu narzędziu przestajesz być jedną z tysięcy bezosobowych firm, różniących się jedynie nazwą, NIP-em i logotypem. Możesz pokazać coś więcej – zdradzić co nieco z backstage’u i opowiedzieć o tych wszystkich wydarzeniach, które doprowadziły Cię do miejsca, w którym się znajdujesz.

I to dosłownie opowiedzieć, prosto do ucha Twojego odbiorcy.

PODCAST O WŁASNEJ MARCE – STWÓRZ GO RAZEM ZE MNĄ

własna książka podcast w biznesie

Czy wiesz już, dlaczego warto nagrywać podcast i do czego jest Ci potrzebny? Gratulacje! Czas przejść do działania. Właśnie dla Ciebie napisałam moją książkę Podcast w biznesie, w której krok po kroku przeprowadzę Cię przez wszystkie etapy powstawania podcastu – od koncepcji, przez dobór tematów, formatu, nagranie, montaż i postprodukcję.

Pokażę Ci, że każdy może nagrać podcast i nie potrzeba do tego drogiego sprzętu ani zaawansowanych, skomplikowanych narzędzi – chociaż oczywiście możesz je kupić, jeśli masz na to ochotę 🙂

Zabiorę Cię w fascynującą podróż, podczas której odkryjemy Twoje cele, poznamy bliżej Twoich odbiorców i zgłębimy tajniki powstawania podcastu biznesowego.

Przedsprzedaż rusza na początku kwietnia 🙂 A tymczasem będę powoli zdradzać Ci, co znajdziesz w środku 🙂


podcast agnieszka papaj-żołyńska

Podobał Ci się ten artykuł? Zostaw komentarz albo poleć go osobie, która może skorzystać z zawartych w nim wskazówek.

Jeżeli myślisz o własnym podcaście, koniecznie zapisz się na listę zainteresowanych moją książką „Podcast w biznesie”!

Jeżeli chcesz posłuchać innych odcinków podcastu „Biznesowe Potyczki Językowe”, zajrzyj do zakładki PODCAST lub zasubskrybuj mój kanał na Spotify.

Zapraszam Cię też na mój FANPAGE.

A jeśli interesuje Cię temat komunikacji językowej, transkrypcji, podcastów, szukasz tłumacza, copywritera albo Wirtualnej Asystentki – skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i przekonaj się, w jaki sposób mogę wesprzeć Twój biznes!

0 komentarzy

Funkcja trackback/Funkcja pingback

  1. SŁUCHACZ IDEALNY – KTO JEST ODBIORCĄ TWOJEGO PODCASTU? - Wing Person - Podcasty, Transkrypcja, Montaż Podcastów, Tłumaczenia - […] co drugim odcinku „Biznesowych Potyczek Językowych” próbuję pokazać Ci, dlaczego warto nagrywać podcast, o czym w nim mówić, gdzie…

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

INSTAGRAM