głos marki wing person

W jaki sposób komunikujesz się ze swoją społecznością? Czy dzielisz się swoją wiedzą, wskazówkami i prezentujesz swój punkt widzenia? Czy angażujesz odbiorców w swoje działania i pokazujesz ludzką stronę biznesu? Budowanie spójnej, rozpoznawalnej marki, która cieszy się zaufaniem klientów, to długi, czasochłonny proces. Składa się na niego szereg elementów, wśród których istotnym czynnikiem jest głos Twojej marki – Twój głos! Dziś opowiem Ci, dlaczego ma on takie znaczenie.

Twój głos ma znaczenie – dosłownie i w przenośni! Brzmi jak banał? Być może, ale właśnie tak jest! Ludzie nie chcą czytać bezosobowych, sztampowych postów i kupować od marek, o których nic nie wiedzą. Wręcz przeciwnie!

Historie, wyzwania, sukcesy czy fakapy – wszystko, czym dzielisz się ze swoją społecznością zyskuje na wartości, gdy opowiadasz o tym samodzielnie, przez pryzmat Twoich doświadczeń, pokazując Twoją unikalną perspektywę.

Chcesz zbudować swój autorytet i przyciągać do siebie ludzi? Mów do nich!

 

GŁOS MARKI – O CZYM CHCĄ SŁUCHAĆ INNI

głos marki podcast wideo

Ludzie idą za ludźmi, taką mamy naturę. Podziwiamy, zazdrościmy, podglądamy. Chcemy być bliżej marek, które nie boją się dzielić aspektami biznesu, na myśl o których większość nabiera wody w usta.

Takich jak:

  • zarobki,
  • błędy,
  • własne słabości,
  • nieudane współprace.

Mówienie o tym, co nam nie wyszło, jest trudne. Ale to właśnie te kluczowe momenty pokazują, jakimi jesteśmy ludźmi, jaki bagaż doświadczeń przytargaliśmy ze sobą do naszego biznesu. Nasze potknięcia, wyzwania, które musieliśmy pokonać i sposób, w jaki to zrobiliśmy – to właśnie te historie chcą poznać Twoi odbiorcy. To one sprawiają, że jesteś taki, a nie inny, że wybrałeś daną ścieżkę w życiu.

Nasze historie inspirują innych do zmiany. Zwłaszcza jeżeli odnajdą w nich siebie, swoje potrzeby i problemy. I oczywiście sposoby na ich rozwiązanie.

GŁOS MARKI – DLACZEGO WARTO GO POKAZAĆ

warsztaty praca głosem

Nikt nie opowie o Twoim biznesie tak, jak Ty. Nikt nie wniesie do Twojej historii tego, co Cię wyróżnia:

  • osobowości,
  • temperamentu,
  • ładunku emocjonalnego,
  • unikalnej perspektywy.

Nawet najlepiej opowiedziana historia nie podbije serc słuchaczy, jeżeli nie jest Twoja.

Chcesz budować spójną markę w sieci? Pokaż swój głos! A jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, dziś przychodzę do Ciebie z gotowym rozwiązaniem!

 

WARSZTATY „MARKO! POKAŻ SWÓJ GŁOS”

głos marki wing person

Już w maju startuje pierwsza edycja autorskich warsztatów „Marko! Pokaż swój głos”!

Dla kogo?

Dla przedsiębiorców, freelancerów, twórców internetowych, którzy:

  • chcą sami nagrywać podcast lub wideo i budować markę w social mediach,
  • chcą w atrakcyjny sposób dzielić się wiedzą i wskazówkami ze swoją społecznością,
  • pragną opowiadać dobre historie, angażować odbiorców i pokazywać ludzką stronę biznesu
  • są introwertykami i/lub wystąpienia publiczne sprawiają im trudność,
  • wstydzą się swojego głosu i/lub nie wiedzą, jak nim operować,
  • mają blokadę przed mówieniem, nie wiedzą, jak zapanować nad stresem oraz nad własnym ciałem.

Warsztaty poprowadzę wraz z Michałem Żołyńskim, aktorem teatralnym, lektorem, podcasterem, managerem zespołu social media w Polska Press.

 

Zaciekawiłam Cię, chcesz wiedzieć więcej?

Zapisz się na listę zainteresowanych!

Sprzedaż uruchomimy w drugiej połowie kwietnia, a warsztaty startują po weekendzie majowym!

 

Planujesz dodać audio lub wideo do swojej komunikacji? Masz wartościową wiedzę i chcesz się nią podzielić? Dołącz do nas i zacznij gadać! Wspólnie przepracujemy blokadę przed mówieniem i pokażemy Ci, jak budować wizerunek marki za pomocą Twojego głosu, doświadczenia i dobrze opowiedzianych historii!

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

INSTAGRAM