Jak podcast pomógł mi zbudować markę wing person

Historia zatacza koło. Niemal 5 lat temu stawiałam pierwsze kroki w świecie podcastu, dziś sama jestem nie tylko podcasterką, ale też podcast managerką, specjalistką od dźwięku i mentorką przyszłych producentek podcastów. W jaki sposób audycja „Biznesowe Potyczki Językowe” pomogła mi zbudować rozpoznawalną markę? Jak wspiera mój biznes w tej chwili? Zapraszam Cię na wywiad gościnny.

Dziś będzie trochę sentymentalnie, gdyż jestem w trakcie intensywnych zmian biznesowych. A mój podcast, jak wiesz, jest przede wszystkim narzędziem wspierającym budowanie mojej marki.

No właśnie, jak to się w ogóle zaczęło?

  • Co dała mi regularna audycja od ponad 5 lat?
  • W jaki sposób podcast pomógł mi zbudować markę?
  • Jak wspiera mnie w tej chwili?
  • Kim jest podcast managerka i kto może nią zostać?
  • Jaką radę dałabym przyszłym montażystkom, audiokreatorkom, przedsiębiorczyniom wspierającym podcasterów?

WYWIAD GOŚCINNY – BUDOWANIE MARKI W PODCAŚCIE

Wysłuchaj wywiadu, do którego zaprosiła mnie Marianna Nurkowska, montażystka, podcast managerka, autorka „Podcastomanii”. Zdradzam jej kulisy mojej przygody z podcastem – biznesowym i nie tylko.

Rozmowę udostępniam u siebie dzięki uprzejmości Marianny Nurkowskiej. Oryginał znajdziesz na stronie audycji „Podcastomania”.

Będzie o trudnych początkach, niszy, budowaniu marki od podstaw, promocji, stawkach i wielu, wielu innych!

Zdradzę Ci też, jakie mam plany – podcastowe i nie tylko – na najbliższe półrocze.

Zapraszam serdecznie!

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *