Chcesz poznać swój styl działania
i lepiej nawiązywać relacje
z klientami?

Zapraszam Cię na trening

Masterclass MaxieDISC
– mów językiem klienta

 Naucz się, jak rozpoznawać oraz wykorzystywać style działania, które cechują Ciebie, Twój zespół oraz Twoich klientów!

Zacznij swoją podróż w kierunku świadomego życia zawodowego!

Czy znasz swój wrodzony styl komunikacji
i wiesz, jakie są Twoje mocne strony?

Cześć! Jestem Aga,
właścicielka marki Wing Person!

Na co dzień wspieram przedsiębiorców jako project manager, wirtualny office manager oraz copywriter. Z wykształcenia jestem dziennikarką i tłumaczką języka rosyjskiego i te umiejętności realizuję w wydawnictwie, które prowadzę z moimi partnerkami biznesowymi. Natomiast z zamiłowania jestem fanką dobrej, skutecznej komunikacji, dlatego zdecydowałam się na certyfikację MaxieDISC.

 

MaxieDISC to model, który pozwala Ci odkryć Twoje naturalne style myślenia i działania. To potężne narzędzie, które pozwala usprawnić komunikację w firmie, w zespole, w życiu prywatnym i w relacjach z klientami. I o tym dzisiaj chcę Ci opowiedzieć!

DZIĘKI NIEMU MOŻESZ:

poznać siebie i usprawnić swoje działania w biznesie

lepiej diagnozować potrzeby swoich klientów i zwiększyć ich satysfakcję z usług

poprawić relacje ze partnerami biznesowymi, klientami czy bliskimi osobami

skuteczniej zarządzać swoim zespołem, aby każdy działał efektywniej i w zgodzie ze sobą

lepiej przygotować się do stworzenia własnego biznesu czy ustalenia ścieżki kariery zawodowej

zwiększyć sprzedaż oraz precyzję
i skuteczność swoich działań

MOJA HISTORIA

Wszystko zaczęło się dziesięć lat temu, kiedy rozpoczęłam moją pierwszą pracę na etacie jako opiekun pacjenta w klinice leczenia niepłodności. Było to moje pierwsze spotkanie z obsługą klienta i byłam naprawdę przerażona. Zwłaszcza że to nie była łatwa praca.

Każdy z Was na pewno zaliczył niejedną wizytę w placówce medycznej i wie, co się dzieje w rejestracji czy na infolinii. A dodajcie do tego, że w naszej klinice klienci zostawiali po kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy złotych. Mieli więc uzasadnione oczekiwania, a ja byłam na pierwszej linii frontu.

Do dziś pamiętam jeden z wyjątkowo trudnych dyżurów. Stałam za drzwiami i modliłam się, aby to wszystko się skończyło: szarpanie za klamkę, ciągłe pretensje, niewygodne pytania.

Ile jeszcze trzeba czekać? Po co pani tu siedzi? Gdzie jest lekarz? Po co mi pani to wszystko tłumaczy? Nic z tego nie rozumiem. Za dużo szczegółów!

Tak wyglądały moje początki na etacie. Błyskawiczny onboarding, morze wiedzy do ogarnięcia i szybki skok na głęboką wodę.

Gdyby wtedy ktoś mi powiedział, w jaki sposób rozmawiać z klientami, uniknęłabym wiele stresu. Gdybym wiedziała, że każdy z nas ma określony styl komunikacji, byłoby mi łatwiej odczytywać potrzeby i szukać rozwiązań.

Przełomem w moim działaniu okazało się szkolenie MaxieDISC, które odbyłam po około 3 miesiącach pracy.

Kolory relacji to nie tytuł serialu. MaxieDISC to skuteczne narzędzie, które pomoże Ci łatwiej współpracować z innymi – klientami, zespołem, partnerami biznesowymi. Chcę Ci pokazać, jak z niego korzystać!

NIE CZEKAJ! ODKRYJ, JAK DZIAŁAJĄ TWOI KLIENCI!
ZAPISZ SIĘ NA MASTERCLASS MAXIEDISC!

MaxieDISC – TYPY KIENTÓW

Czy zastanawiałeś się, dlaczego mimo najlepszych intencji często popełniamy błędy, które utrudniają budowanie trwałych i silnych relacji z potencjalnymi klientami? Czy wiesz, dlaczego mimo Twoich usilnych starań wiele osób nie decyduje się na współpracę lub zakup Twoich produktów, nawet jeśli są im potrzebne?

Ponieważ nie mówisz ich językiem!

Mam dla Ciebie prawdziwą scenkę biznesową prosto z życia… Wyobraź sobie tę sytuację: jesteś przedsiębiorcą, prowadzisz swój biznes i właśnie pojawił się nowy klient zainteresowany współpracą. Umawiasz spotkanie, przygotowujesz starannie swoją ofertę, masz w głowie już gotowy scenariusz owocnej transakcji.

Połowa sukcesu za Tobą, prawda? Następuje spotkanie, prezentujesz swoją ofertę… Brawo! Ale potencjalny klient nie podejmuje decyzji o podpisaniu umowy. A Ty, zamiast cieszyć się z nowej współpracy, siedzisz i bijesz się z myślami – co poszło nie tak?

Znajdujesz się w tym miejscu? Czy już kiedyś zdarzyła Ci się taka sytuacja?

Dołącz do treningu Masterclass “Mów językiem klienta”! Na spotkaniu omówimy cztery style myślenia MaxieDISC, które są kluczem do lepszego zrozumienia naszych klientów – i nie tylko!

Dowiesz się:

  • jak zachowują się poszczególne typy klientów,

  • w jaki sposób z nimi rozmawiać,

  • jakich sformułowań unikać.

Poznasz też DWA PYTANIA, dzięki którym zaczniesz z łatwością rozpoznawać style MaxieDISC i błyskawicznie dopasowywać do nich swoją komunikację!

PO CO TO WSZYSTKO?

Dlaczego warto? Oto kilka powodów:

  • Nauczysz się rozpoznawać różne style zachowań: Dowiesz się, jakie są różnice między stylami myślenia, jakie cechy charakterystyczne posiadają, jak się ubierają, zachowują i jakich słów-kluczy używają. To pozwoli Ci szybko i skutecznie identyfikować styl klienta.
  • Usprawnisz swoją komunikację z klientem: Poznasz techniki, które pomogą Ci efektywnie komunikować się z różnymi klientami. Będziesz w stanie dostosować swój sposób mówienia do ich potrzeb, podkreślając te aspekty produktu czy usługi, które mają dla nich znaczenie.
  • Zyskasz szansę na lepszą sprzedaż: Poprzez dostosowanie komunikacji do odpowiedniego stylu klienta, zwiększysz szanse na finalizację transakcji. Twoje oferty staną się bardziej atrakcyjne i dopasowane do oczekiwań klienta.
  • Unikniesz wielu błędów w komunikacji: Dzięki zdobytym umiejętnościom unikniesz sytuacji, w których Twoja komunikacja mogłaby zostać źle zrozumiana lub odebrana negatywnie. Zrozumiesz, czego unikać, aby nie drażnić klientów.

PREMIEROWY MASTERCLASS ODBĘDZIE SIĘ JUŻ
4 PAŹDZIERNIKA O 20:00!

Chcesz być ekspertem w rozumieniu i obsłudze różnych stylów myślenia klientów? Zacznij działać już dziś!

Już dziś zapraszam Cię do polubienia mojego profilu na Instagramie: