Chcesz poznać swój styl działania
i lepiej nawiązywać relacje
z klientami?
Zapraszam Cię na trening
Masterclass MaxieDISC
– mów językiem klienta
Naucz się, jak rozpoznawać oraz wykorzystywać style działania, które cechują Ciebie, Twój zespół oraz Twoich klientów!
Zacznij swoją podróż w kierunku świadomego życia zawodowego!
![Wing Person MaxiDISC](https://wingperson.pl/wp-content/uploads//2023/09/Wing-Person-MaxiDISC.jpg)
Czy znasz swój wrodzony styl komunikacji
i wiesz, jakie są Twoje mocne strony?
![Wing Person MaxiDISC-2](https://wingperson.pl/wp-content/uploads//2023/09/Wing-Person-MaxiDISC-2.jpg)
Cześć! Jestem Aga,
właścicielka marki Wing Person!
Na co dzień wspieram przedsiębiorców jako project manager, wirtualny office manager oraz copywriter. Z wykształcenia jestem dziennikarką i tłumaczką języka rosyjskiego i te umiejętności realizuję w wydawnictwie, które prowadzę z moimi partnerkami biznesowymi. Natomiast z zamiłowania jestem fanką dobrej, skutecznej komunikacji, dlatego zdecydowałam się na certyfikację MaxieDISC.
DZIĘKI NIEMU MOŻESZ:
![6](https://wingperson.pl/wp-content/uploads//2023/09/6.png)
poznać siebie i usprawnić swoje działania w biznesie
![pwb2](https://wingperson.pl/wp-content/uploads/2022/01/pwb2.png)
lepiej diagnozować potrzeby swoich klientów i zwiększyć ich satysfakcję z usług
![pwb3](https://wingperson.pl/wp-content/uploads/2022/01/pwb3.png)
poprawić relacje ze partnerami biznesowymi, klientami czy bliskimi osobami
![pwb4](https://wingperson.pl/wp-content/uploads/2022/01/pwb4.png)
skuteczniej zarządzać swoim zespołem, aby każdy działał efektywniej i w zgodzie ze sobą
![pwb5](https://wingperson.pl/wp-content/uploads/2022/01/pwb5.png)
lepiej przygotować się do stworzenia własnego biznesu czy ustalenia ścieżki kariery zawodowej
![7](https://wingperson.pl/wp-content/uploads//2023/09/7.png)
zwiększyć sprzedaż oraz precyzję
i skuteczność swoich działań
MOJA HISTORIA
![Aga](https://wingperson.pl/wp-content/uploads//2023/09/Aga-scaled.jpg)
Kolory relacji to nie tytuł serialu. MaxieDISC to skuteczne narzędzie, które pomoże Ci łatwiej współpracować z innymi – klientami, zespołem, partnerami biznesowymi. Chcę Ci pokazać, jak z niego korzystać!
NIE CZEKAJ! ODKRYJ, JAK DZIAŁAJĄ TWOI KLIENCI!
ZAPISZ SIĘ NA MASTERCLASS MAXIEDISC!
![Certyfikat MaxiDISC](https://wingperson.pl/wp-content/uploads//2023/09/Certyfikat-MaxiDISC.png)
MaxieDISC – TYPY KIENTÓW
Czy zastanawiałeś się, dlaczego mimo najlepszych intencji często popełniamy błędy, które utrudniają budowanie trwałych i silnych relacji z potencjalnymi klientami? Czy wiesz, dlaczego mimo Twoich usilnych starań wiele osób nie decyduje się na współpracę lub zakup Twoich produktów, nawet jeśli są im potrzebne?
Ponieważ nie mówisz ich językiem!
![9](https://wingperson.pl/wp-content/uploads//2023/09/9.png)
Mam dla Ciebie prawdziwą scenkę biznesową prosto z życia… Wyobraź sobie tę sytuację: jesteś przedsiębiorcą, prowadzisz swój biznes i właśnie pojawił się nowy klient zainteresowany współpracą. Umawiasz spotkanie, przygotowujesz starannie swoją ofertę, masz w głowie już gotowy scenariusz owocnej transakcji.
Połowa sukcesu za Tobą, prawda? Następuje spotkanie, prezentujesz swoją ofertę… Brawo! Ale potencjalny klient nie podejmuje decyzji o podpisaniu umowy. A Ty, zamiast cieszyć się z nowej współpracy, siedzisz i bijesz się z myślami – co poszło nie tak?
Znajdujesz się w tym miejscu? Czy już kiedyś zdarzyła Ci się taka sytuacja?
![10](https://wingperson.pl/wp-content/uploads//2023/09/10.png)
Dołącz do treningu Masterclass “Mów językiem klienta”! Na spotkaniu omówimy cztery style myślenia MaxieDISC, które są kluczem do lepszego zrozumienia naszych klientów – i nie tylko!
Dowiesz się:
-
jak zachowują się poszczególne typy klientów,
-
w jaki sposób z nimi rozmawiać,
-
jakich sformułowań unikać.
Poznasz też DWA PYTANIA, dzięki którym zaczniesz z łatwością rozpoznawać style MaxieDISC i błyskawicznie dopasowywać do nich swoją komunikację!
PO CO TO WSZYSTKO?
Dlaczego warto? Oto kilka powodów:
- Nauczysz się rozpoznawać różne style zachowań: Dowiesz się, jakie są różnice między stylami myślenia, jakie cechy charakterystyczne posiadają, jak się ubierają, zachowują i jakich słów-kluczy używają. To pozwoli Ci szybko i skutecznie identyfikować styl klienta.
- Usprawnisz swoją komunikację z klientem: Poznasz techniki, które pomogą Ci efektywnie komunikować się z różnymi klientami. Będziesz w stanie dostosować swój sposób mówienia do ich potrzeb, podkreślając te aspekty produktu czy usługi, które mają dla nich znaczenie.
![Wing Person MaxiDISC-5](https://wingperson.pl/wp-content/uploads//2023/09/Wing-Person-MaxiDISC-5.jpg)
![Wing Person MaxiDISC-2](https://wingperson.pl/wp-content/uploads//2023/09/Wing-Person-MaxiDISC-2-1.jpg)
- Zyskasz szansę na lepszą sprzedaż: Poprzez dostosowanie komunikacji do odpowiedniego stylu klienta, zwiększysz szanse na finalizację transakcji. Twoje oferty staną się bardziej atrakcyjne i dopasowane do oczekiwań klienta.
- Unikniesz wielu błędów w komunikacji: Dzięki zdobytym umiejętnościom unikniesz sytuacji, w których Twoja komunikacja mogłaby zostać źle zrozumiana lub odebrana negatywnie. Zrozumiesz, czego unikać, aby nie drażnić klientów.
PREMIEROWY MASTERCLASS ODBĘDZIE SIĘ JUŻ
4 PAŹDZIERNIKA O 20:00!
Chcesz być ekspertem w rozumieniu i obsłudze różnych stylów myślenia klientów? Zacznij działać już dziś!