Chcesz poznać swój styl działania
i lepiej nawiązywać relacje
z klientami?
Zapraszam Cię na trening
Masterclass MaxieDISC
– mów językiem klienta
Naucz się, jak rozpoznawać oraz wykorzystywać style działania, które cechują Ciebie, Twój zespół oraz Twoich klientów!
Zacznij swoją podróż w kierunku świadomego życia zawodowego!
Czy znasz swój wrodzony styl komunikacji
i wiesz, jakie są Twoje mocne strony?
Cześć! Jestem Aga,
właścicielka marki Wing Person!
Na co dzień wspieram przedsiębiorców jako project manager, wirtualny office manager oraz copywriter. Z wykształcenia jestem dziennikarką i tłumaczką języka rosyjskiego i te umiejętności realizuję w wydawnictwie, które prowadzę z moimi partnerkami biznesowymi. Natomiast z zamiłowania jestem fanką dobrej, skutecznej komunikacji, dlatego zdecydowałam się na certyfikację MaxieDISC.
DZIĘKI NIEMU MOŻESZ:
poznać siebie i usprawnić swoje działania w biznesie
lepiej diagnozować potrzeby swoich klientów i zwiększyć ich satysfakcję z usług
poprawić relacje ze partnerami biznesowymi, klientami czy bliskimi osobami
skuteczniej zarządzać swoim zespołem, aby każdy działał efektywniej i w zgodzie ze sobą
lepiej przygotować się do stworzenia własnego biznesu czy ustalenia ścieżki kariery zawodowej
zwiększyć sprzedaż oraz precyzję
i skuteczność swoich działań
MOJA HISTORIA
Kolory relacji to nie tytuł serialu. MaxieDISC to skuteczne narzędzie, które pomoże Ci łatwiej współpracować z innymi – klientami, zespołem, partnerami biznesowymi. Chcę Ci pokazać, jak z niego korzystać!
NIE CZEKAJ! ODKRYJ, JAK DZIAŁAJĄ TWOI KLIENCI!
ZAPISZ SIĘ NA MASTERCLASS MAXIEDISC!
MaxieDISC – TYPY KIENTÓW
Czy zastanawiałeś się, dlaczego mimo najlepszych intencji często popełniamy błędy, które utrudniają budowanie trwałych i silnych relacji z potencjalnymi klientami? Czy wiesz, dlaczego mimo Twoich usilnych starań wiele osób nie decyduje się na współpracę lub zakup Twoich produktów, nawet jeśli są im potrzebne?
Ponieważ nie mówisz ich językiem!
Mam dla Ciebie prawdziwą scenkę biznesową prosto z życia… Wyobraź sobie tę sytuację: jesteś przedsiębiorcą, prowadzisz swój biznes i właśnie pojawił się nowy klient zainteresowany współpracą. Umawiasz spotkanie, przygotowujesz starannie swoją ofertę, masz w głowie już gotowy scenariusz owocnej transakcji.
Połowa sukcesu za Tobą, prawda? Następuje spotkanie, prezentujesz swoją ofertę… Brawo! Ale potencjalny klient nie podejmuje decyzji o podpisaniu umowy. A Ty, zamiast cieszyć się z nowej współpracy, siedzisz i bijesz się z myślami – co poszło nie tak?
Znajdujesz się w tym miejscu? Czy już kiedyś zdarzyła Ci się taka sytuacja?
Dołącz do treningu Masterclass “Mów językiem klienta”! Na spotkaniu omówimy cztery style myślenia MaxieDISC, które są kluczem do lepszego zrozumienia naszych klientów – i nie tylko!
Dowiesz się:
-
jak zachowują się poszczególne typy klientów,
-
w jaki sposób z nimi rozmawiać,
-
jakich sformułowań unikać.
Poznasz też DWA PYTANIA, dzięki którym zaczniesz z łatwością rozpoznawać style MaxieDISC i błyskawicznie dopasowywać do nich swoją komunikację!
PO CO TO WSZYSTKO?
Dlaczego warto? Oto kilka powodów:
- Nauczysz się rozpoznawać różne style zachowań: Dowiesz się, jakie są różnice między stylami myślenia, jakie cechy charakterystyczne posiadają, jak się ubierają, zachowują i jakich słów-kluczy używają. To pozwoli Ci szybko i skutecznie identyfikować styl klienta.
- Usprawnisz swoją komunikację z klientem: Poznasz techniki, które pomogą Ci efektywnie komunikować się z różnymi klientami. Będziesz w stanie dostosować swój sposób mówienia do ich potrzeb, podkreślając te aspekty produktu czy usługi, które mają dla nich znaczenie.
- Zyskasz szansę na lepszą sprzedaż: Poprzez dostosowanie komunikacji do odpowiedniego stylu klienta, zwiększysz szanse na finalizację transakcji. Twoje oferty staną się bardziej atrakcyjne i dopasowane do oczekiwań klienta.
- Unikniesz wielu błędów w komunikacji: Dzięki zdobytym umiejętnościom unikniesz sytuacji, w których Twoja komunikacja mogłaby zostać źle zrozumiana lub odebrana negatywnie. Zrozumiesz, czego unikać, aby nie drażnić klientów.
PREMIEROWY MASTERCLASS ODBĘDZIE SIĘ JUŻ
4 PAŹDZIERNIKA O 20:00!
Chcesz być ekspertem w rozumieniu i obsłudze różnych stylów myślenia klientów? Zacznij działać już dziś!