Jeśli cyrylica przypomina Ci krzesełka i krzaczki (tak określa je moja siostra), a pisanie do klientów w obcym języku to dla Ciebie jak czarna magia – jesteś pod dobrym adresem.
Z przyjemnością wezmę Twoją komunikację językową pod swoje skrzydła.
Studia w Moskwie bez dwóch zdań były moją największą życiową przygodą. Przez pół roku życia na trzynastym piętrze akademika na obrzeżach miasta poznałam więcej słownictwa użytkowego niż przez pięć lat w uczelnianych murach. Nauczyłam się też świetnej organizacji czasu.
Podobnie było z życiem zawodowym – dopiero praktyka uświadomiła mi, jakie możliwości dają języki, ile drzwi otwierają i jak bardzo pomagają w biznesie. Dziś swoim doświadczeniem wspieram klientów z najróżniejszych branż i spełniam się, tłumacząc książki i nagrywając podcast po rosyjsku.
Skuteczna komunikacja w języku obcym opiera się na konkretnych, świadomych działaniach. Bo możesz mieć merytoryczne, błyskotliwe treści i piękne grafiki, ale co z tego, jeśli nikt ich nie przeczyta? Albo, co gorsza, nie zrozumie?
Strategię komunikacji w języku obcym buduję na trzech filarach.
Są to:
1
Analiza potrzeb
2
Wybór mediów i języka
3
Dopasowanie treści i identyfikacji wizualnej do odbiorców
Jak działam w językach obcych?
tłumaczę teksty specjalistyczne i użytkowe (rosyjski)
przekładam literaturę piękną (rosyjski)
prowadzę social media dla klientów (rosyjski, angielski)
10 faktów na 10 lat pracy z językiem obcym – posłuchaj podcastu!
Założenia realizujemy w konkretnych kanałach komunikacji. Media społecznościowe dają ogromne możliwości wprowadzenia biznesu na wyższy poziom – to oczywiste, o ile wiesz, jak z tego narzędzia skutecznie korzystać.
Pomogę Ci odpowiedzieć na pytania:
♦ jak i gdzie publikować treści skierowane do klientów zagranicznych
♦ jakim językiem się posługiwać, żeby trafić do grupy docelowej
♦ jak dopasować styl i formę do potrzeb zarówno odbiorców, jak i Twoich własnych
♦ jak prowadzić fanpage/profil, który będzie przyciągał klientów
♦ jak nie pogubić się w formalnościach i szczegółach technicznych
♦ na jakie niuanse zwrócić uwagę, by wszystko sprawnie działało
Być może jeszcze nie wiesz, jakiego wsparcia językowego potrzebujesz i co będzie najlepsze dla Twojego biznesu. Pewnie zastanawiasz się też, jak to wszystko wygląda od strony technicznej.
Spokojnie – nad wszystkim zapanujemy.
Podczas bezpłatnej konsultacji opowiesz mi o swoim biznesie i planach. Wspólnie ustalimy, jak mogę Ci pomóc.
Przedstawię Ci konkretną ofertę – mogę przygotować tłumaczenie kilku dokumentów, kompleksowo zająć się Twoimi tekstami (np. w systemie abonamentowym) lub pomóc Ci z mediami społecznościowymi. Opcji jest wiele, Ty wybierzesz najkorzystniejszą dla siebie.
Zaczynamy działać! W trakcie pracy testujemy rozwiązania, analizujemy wyniki. Jeśli będziesz potrzebować innych usług – zawsze wiesz, gdzie mnie znaleźć (współpracuję również ze specjalistkami od włoskiego i niemieckiego).