Niektórzy mówią o nich, że są leniwi, inni, że zadzierają nosa lub nie mają nic mądrego do powiedzenia. Jedno jest pewne – szefowie rzadko dostrzegają ich potencjał. A szkoda, bo mogliby zyskać prawdziwego...
5 WYZWAŃ EMPATYCZNEGO LIDERA
W swojej pracy na etacie przeszłam wszelkie szczeble kariery – od pracy w rejestracji medycznej, przez call center po zarządzanie zespołem obsługi klienta. Jednak największym wyzwaniem był dla mnie awans na...
ŚWIADOMY LIDER TO ZAANGAŻOWANY ZESPÓŁ – 5 SPOSOBÓW, JAK SKUTECZNIE ZADBAĆ O TWOJĄ FIRMĘ
Swój pierwszy zespół rozwaliłam od środka. I długo nie mogłam zrozumieć, co się właściwie wydarzyło. Ale ta lekcja była mi potrzebna, dlatego dziś chcę się nią z Tobą podzielić. Jesteś liderem? Kierujesz zespołem? A...
ROZWÓJ PRACOWNIKA – CZY DLA KAŻDEGO OZNACZA TO SAMO?
„Jakie są możliwości rozwoju na tym stanowisku?” – to jedno z nieodłącznych pytań podczas rekrutacji pracowników do Twojej firmy. Czy jesteś na nie przygotowany? Czy wiesz, że rozwój pracownika nie dla każdego oznacza...
KLIENT TO NIE KOSMITA – SPRAWDŹ, JAK SIĘ Z NIM DOGADAĆ
Ile razy zdarzyło Ci się pomyśleć o kimś: on jest z innej planety? Ile razy nazwałeś tak w myślach szefa, klienta, kolegę z pracy? Założę się, że wiesz, o czym mówię! Komunikacja z osobą o innym stylu czasami...
GDY PRACA ZESPOŁU DZIAŁA – CASE STUDY ZE SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
Prowadzisz firmę online? Spotykasz się zdalnie z klientami i zespołem? Skuteczna komunikacja to Twoje must-have! Zrozumienie i wykorzystanie indywidualnych talentów i stylów działania Twoich pracowników pomoże Ci nie...
WYPALENIE ZAWODOWE – SPRAWDŹ, JAK GO UNIKNĄĆ
Czujesz, że zawodowo utknęłaś? Nie masz pary ani ochoty, aby cokolwiek planować? Nowy rok nie kojarzy Ci się ze słowami „cele”, „zmiany”, „działanie” czy „rewolucja”? Na myśl o powrocie do pracy po świętach czujesz...
MAXIEDISC TO ZA MAŁO? POZNAJ DISC D3 – KLUCZOWE NARZĘDZIE W PRACY Z KLIENTEM I ZESPOŁEM
Czy jedno narzędzie wystarczy, aby skutecznie opanować komunikację z klientem, w zespole oraz poznać swój indywidualny styl myślenia i działania? I tak, i nie! Model MaxieDISC to rewelacyjne wsparcie Twoich relacji...
5 TRICKÓW, KTÓRE USPRAWNIĄ TWOJĄ KOMUNIKACJĘ
Jesteś managerem, team leaderem, właścicielem firmy? Jestem pewna, że komunikacja to sztuka, którą nieustannie doskonalisz. Dlaczego? Ponieważ to kluczowa kompetencja w nawiązywaniu relacji biznesowych i zarządzaniu...
KRYZYS W FIRMIE – PRZEWIDUJ REAKCJE ZESPOŁU I KLIENTÓW
Dopadł Cię kryzys w firmie, zespole lub pożar u klienta? Przygotuj się na reakcje pracowników! Nieprzewidziane sytuacje to chleb powszedni w każdym biznesie. Dlatego warto wiedzieć, czego się spodziewać po osobach, z...